Wizytówki, ulotki reklamowe

Wizytówki

Chcą być Państwo postrzegani w świecie biznesu jako profesjonaliści i osoby godne zaufania? Zależy Państwu na zawieraniu nowych, znaczących kontaktów? Jeżeli tak- muszą Państwo posiadać swoją wizytówkę. Jeśli jeszcze tak nie jest- proszę powierzyć jej projekt nam. Gwarantujemy, że nikt inny nie zrobi tego lepiej niż AwesomeIT.

Wizytówka to najczęściej prostokątny kartonik, na którym znajdują się najważniejsze informacje dotyczące nas i naszego biznesu. Dzięki nim potencjalny klient ma czarno na białym to, kim jesteśmy i czym się zajmujemy. Ma pewność, że jesteśmy wiarygodni, a podstawowe informacje o nas może zabrać ze sobą i podzielić się nimi z innymi ludźmi. Nie musimy więc chyba dodawać, jak ważny jest projekt wizytówki i jej wygląd. Dlatego aby cieszyć się z jej skuteczności, najlepiej powierzyć jej wykonanie specjalistom.

Możemy wyróżnić cztery rodzaje wizytówek: służbowe, prywatne, rodzinne oraz kombinowane. Te pierwsze zawierają  zazwyczaj logo firmy, imię i nazwisko właściciela, jego stanowisko, dane kontaktowe, rodzaj działalności firmy.

Na co zwracamy uwagę przy kreowaniu wizytówek? Przede wszystkim na czytelność i prostotę. Nie możemy zapominać, że służy ona głównie przekazaniu podstawowych informacji o nas i naszej działalności. Dlatego też powinna zawierać tylko niezbędne informacje, uszeregowane według ważności. Następnym istotnym elementem jest kolorystyka. Najważniejsze jest zachowanie kontrastu między tłem a tekstem( tekst musi być wyraźny i czytelny). Dodatkowo ważne jest to, aby nie wprowadzać chaosu i nie używać więcej niż trzech kolorów. Oprócz tego wizytówka powinna być wydrukowana na solidnym papierze i mieć standardowe wymiary. Dzięki temu, że zmieści się się do portfela-mamy pewność, że się nie zniszczy i nie zgubi. Dobrym pomysłem jest także wykorzystanie dwóch stron. Nie możemy również zapominać o tym, że wizytówka powinna  posiadać element, który przyciągnie uwagę i wzbudzi sympatię odbiorcy.

Nasi graficy dzięki swojemu doświadczeniu stworzą wizytówkę, z którą Państwo będą się z przyjemnością identyfikować oraz będzie ona skuteczna. Dlatego też zapraszamy do zgłaszania nam wszelkich nietypowych pomysłów. Gwarantujemy, że nie zawiodą się Państwo.

Ulotki reklamowe

Zewsząd słyszymy, że „reklama jest dźwignią handlu”. Jest to oczywiście prawda, a dowody na to stwierdzenie dostrzegamy w otaczającym nas świecie na każdym kroku.  Reklama dociera do nas z każdej strony, w różnych postaciach. Jednym z takich przekazów są właśnie ulotki.

Ulotka to przede wszystkim materiał reklamowo- informacyjny, który dostarcza nam w sposób atrakcyjny podstawowe informacje o firmie. Jednakże ile biznesów, tyle ulotek. Co więc zrobić, aby nasz przekaz wybił się ponad przeciętność i zwrócił uwagę właśnie na nas? Wystarczy zwrócić się o pomoc do AwesomeIT.

Ta forma reklamy ma dwie istotne zalety, które sprawiają, że jest tak bardzo popularna. Chodzi tu oczywiście o stosunkowo niskie koszty produkcji oraz dystrybucji. Nie bez znaczenia jest również fakt, że  taka reklama ma charakter masowy. Tak naprawdę ulotki są wszędzie, począwszy od naszych skrzynek pocztowych, po miejsca publiczne, w których są roznoszone. Istotne jest również to, że taki przekaz potencjalny klient może zabrać ze sobą i w każdej chwili skorzystać z informacji w nim zawartych.

W związku z tym, że na ulotce mamy stosunkowo mały obszar do zagospodarowania,  niezwykle ważne jest odpowiednie rozmieszczenie informacji. Pierwszą podstawową cechą tej formy reklamy jest to, że musi być ona czytelna i przejrzysta. Nie możemy pozwolić sobie na zbędną zawartość merytoryczną, która tylko zanudziłaby odbiorcę. Ulotka musi mieć prosty przekaz. Musimy zdawać sobie sprawę, że jest to swoisty  przedsmak tego, co mamy do zaoferowania. Tak więc musimy krotko opisać kim jesteśmy i co chcemy zareklamować. I sprawa najważniejsza- głównym celem ulotki jest zachęcenie potencjalnego klienta do skontaktowania się z nami. Dlatego najistotniejszym elementem są dane kontaktowe.

Ulotki zazwyczaj składają się z tytułów  i śródtytułów. Ważne jest, aby te dwa elementy tworzyły jednolitą stylistycznie całość, ponieważ te fragmenty są czytane w pierwszej kolejności.

Następnym kluczowym elementem ulotki jest właśnie oprawa graficzna. W tym momencie ważne jest to, do kogo będzie ona adresowana. Zdecydowanie inna kolorystyka zostanie wykorzystana w tworzeniu ulotki dla młodych ludzi, a zupełnie inna dla starszych.  Jednakże jest jedna prawidłowość- im ulotka bardziej nietypowa, im więcej z siebie da grafik- tym większą liczbę osób zainteresuje. Gwarantujemy, że nasze projekty spełnią nie tylko Państwa oczekiwania, ale przede wszystkim sprawią, że zainteresowanie Państwa biznesem wzrośnie. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Czy wiesz, że nazwa Google powstała w wyniku pomyłki?

Jeden z twórców google poprosił o pomoc w nadaniu jej nazwy  swojego współlokatora. Studenci codziennie wypisywali swoje propozycje na tablicy. Któregoś dnia pojawił się tam napis Googolplex- czyli jedynka i googol zer. Nazwa się spodobała i zdecydowano się zarejestrować skróconą formę domeny - Googol. Niestety, okazało się, że podczas rejestracji domeny zaszła pomyłka i zostana zarejestrowana domena google.com. Czym właściwie jest googol?  

Czy wiesz, że w Rosji chciano wprowadzić opłaty za emotikona ":-)"?
W 2008 roku szef rosyjskiej agencji reklamowej „Superfone” Oleg Teterin, próbował  opatentować puszczającego oko emotikona w Rosyjskim Urzędzie Patentowym, w celu pobierania opłat licencyjnych. Urząd Patentowy odrzucił jednak wniosek Teterina, uzasadniając swoją decyzję faktem, iż znak ten nie jest znakiem towarowym. Gdyby pobierać opłatę, nawet symboliczną za każdą buźkę w wiadomości sms, można by w bardzo krótkim czasie stać się milionerem. Olegowi Teterinowi zarabianie pieniędzy na emotikonach na szczęście się nie udało;)

Czy wiesz, że istnieje taka strona, która prezentuje zasoby cyfrowe z całej Europy?
Strona internetowa www.europeana.eu to źródło darmowych e-booków oraz innych zbiorów, pochodzących z europejskich bibliotek, muzeów, archiwów itp.  Jest to biblioteka cyfrowa, muzeum i archiwum Europy. Została udostępniona 20 listopada 2008 w ramach inicjatywy UE. Dzięki tej witrynie internetowej możemy znaleźć we własnym języku cyfrowe dzieła kultury udostępnione przez uznane organizacje kulturalne w całej Unii Europejskiej.